Ceník dopravy a platby
Doprava ZDARMA na Vaší objednávku
Celkovou hodnotu objednávky, od kdy máte zaslání z eshopu www.galatex.cz ZDARMA, jsme nastavili na 1.999,- Kč. Pokud tedy bude hodnota Vaší objednávky vyšší než 1.999,- Kč, nebudete za zaslání zboží platit ani korunu navíc.
Možnosti dopravy
- GLS ParcelShop - 59,- Kč
(objednávka Vám bude zaslána na zvolené výdejní místo včetně možnosti dohledání online na odkaze zde)
- GLS - 99,- Kč
(objednávka Vám bude zaslána na uvedenou dodací adresu včetně možnosti dohledání online na odkaze zde)
- Osobní odběr - (Studénka) - 0,- Kč
(výdejní místo: Záhumenní 807, Studénka, 74213)
Možnosti platby
- Bankovním převodem - 0,- Kč
(objednávku uhradíte bankovním převodem na náš účet)
- Dobírkou - 40,- Kč
(objednávku zaplatíte při převzetí hotově nebo kartou)
Informace o průběhu doručení – GLS a GLS ParcelShop
- GLS ParcelShop (mapa výdejních míst)
Vaše objednávka s tímto způsobem dopravy bude předána přepravci GLS nejpozději do dvou pracovních dní po připsání platby na náš účet. V případě zvolení dobírky bude Vaše objednávka předána přepraci GLS nejpozději do dvou pracovních dní. V okamžiku doručení do výdejního místa (obchodu) příjemce obdrží SMS a e-mail s kódem pro vyzvednutí balíku. Pokud příjemce nestačí balík během pěti pracovních dnů vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle 567 771 111. V okamžiku doručení do výdejního BOXU příjemce obdrží SMS a e-mail s kódem pro vyzvednutí balíku. Pokud příjemce nestačí balík během dvou pracovních dnů vyzvednout, balík se vrátí zpět na adresu odesílatele. Vyjímka v doručení do výdejního BOXU - dobírku zaslanou do AlzaBoxů je nutné uhradit převodem přes platební bránu přepravce před vyzvednutím. Stav doručení Vaší objednávky můžete sledovat na odkaze zde.
- GLS
Vaše objednávka s tímto způsobem dopravy bude předána přepravci GLS nejpozději do dvou pracovních dní po připsání platby na náš účet. V případě zvolení dobírky bude Vaše objednávka předána přepraci GLS nejpozději do dvou pracovních dní. V drtivé většině případů je balík dodán příjemci osobně. Příjemce podpisem potvrdí, že doručení balíku proběhlo úspěšně a předaný balík nenese známky poškození. Balík může za příjemce převzít i jiná osoba zdržující se v domácnosti příjemce. GLS v každém případě zaznamená jméno přebírající osoby. V případě, že je příjemce nezastižen, může např. požádat o uložení v nejbližším GLS ParcelShopu, případně u souseda. GLS se zeptá sousedů příjemce, zda jsou ochotni balík převzít. Po uložení je příjemci poslána potvrzující zpráva s adresou ParcelShopu nebo jménem souseda, který balík přebral. Pokud se doručení balíku nezdařilo, podnikne GLS v následujících 5 pracovních dnech další pokus o jeho doručení. GLS automaticky další pokus o doručení na původní adresu třetí pracovní den od podání, případně poslední, v pořadí třetí pokus o doručení, pátý pracovní den ode dne podání. Až když je i třetí pokus o doručení neúspěšný a s příjemcem se nepodaří navázat kontakt, případně s ním nelze nalézt alternativní řešení, je balík vrácen zpět odesílateli. Stav doručení Vaší objednávky můžete sledovat na odkaze zde.
Informace o průběhu doručení – Osobní odběr
- Studénka
Vaše objednávka s tímto způsobem dopravy bude připravena k vyzvednutí na našem výdejním místě na adrese: Záhumení 807, Studénka, 74213 do dvou pracovních dní od přijetí platby na náš účet. V okamžiku, kdy bude objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte e-mail s touto informací. Úložní doba je 5 pracovních dní. Po této době bude objednávka vrácena zpět na náš sklad.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.9.2024.